Ηδη αρκετές φίρμες, όπως η Ferrari έχουν ανακοινώσει την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα εκτοξεύουν τις επιδόσεις.
H ηλεκτροκίνηση δεν ξεχωρίζει φίρμες, μοντέλα ή αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επεκταθούν σε όλα τα μήκη και πλάτη της αγοράς αυτοκινήτου, είτε πρόκειται για μικρά οικογενειακά μοντέλα, είτε για μεγάλα πολυτελή από ακριβά σαλόνια! Ηδη αρκετές φίρμες, όπως η Ferrari έχουν ανακοινώσει την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα εκτοξεύουν τις επιδόσεις. Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Ferrari θα είναι ένα ειδικό μοντέλο μικρής παραγωγής και ένα «μοντέλο-ορόσημο που θα τηρήσει την υπόσχεσή της να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα το 2026». Και ήδη η εταιρεία δείχνει να έχει βάλει στον …πάγο την έκδοση ενός δεύτερου ηλεκτρικου. Συγκεκριμένα, η δεύτερη ηλεκτρική Ferrari δεν θα υπάρξει έως ότου δουν τι θα κάνει σε εμπορικό επίπεδο η πρώτη. Αυτό δείχνει ότι η Ferrari αναθεωρεί τη στρατηγική της στην ηλεκτροκίνηση, καθώς αποφάσισε να καθυστερήσει σημαντικά την κυκλοφορία του δεύτερου πλήρως ηλεκτρικού της μοντέλου, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Reuters.
Εκεί, που έχουν σηκώσει τη σημαία της ηλεκτροκίνηση, όντας οπαδοί από την πρώτη στιγμή είναι στη Porsche. Η γερμανική φίρμα βλέπει το μέλλον της στην πρίζα. Ήδη η επόμενη Cayenne – μοντέλο με μεγάλη εμπορική επιτυχία! – θα είναι αμιγώς ηλεκτρική! Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του VW Group στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, εκεί όπου κατασκευάζεται και η σημερινή γενιά, η οποία θα εξακολουθεί να πωλείται έως το 2030 παράλληλα με τη νέα ηλεκτρική.
Με ταχύτητες χελώνας εξελίσσεται η ηλεκτρική Lamborghini. Το ηλεκτρικό της πρότζεκτ είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 2023, αλλά όπως φαίνεται θα μπει στη γραμμή παραγωγής το 2028, πέντε χρόνια μετά. Προς το παρόν η φίρμα αναφέρει ότι θα στηρίζεται στην πιο προηγμένη πλατφόρμα του Ομίλου, αυτή που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει στα κορυφαία μοντέλα των Audi, Bentley και Porsche και θα ενσωματώνει 980-βολτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική. Το καλό σενάριο είναι ότι ευελπιστούν να έχουν επιδόσεις μονοθεσίου! Η ηλεκτρική Lamborghini θα αποδίδει 2.000 ίππους, όντας ένα σουπερ καρ, που δεν αστειεύεται σε όσους κάθονται πίσω από το τιμόνι της. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lamborghini θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της μάρκας στη Sant’ Agata της Ιταλίας.
Mercedes-AMG präsentiert den CONCEPT AMG GT XX
Πάντως, η Mercedes αποκάλυψε ένα ηλεκτρικό τέρας! Είναι το CONCEPT AMG GT XX, ένα ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο, που θα αποτελεί σπουδή για τους μελλοντικούς …τεχνίτες super cars! Θα έχει ισχύ άνω των 1.360 PS και θα είναι σχεδιασμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα AMG.EA, Ουσιαστικά, είναι ο προάγγελος για την έλευση ενός πραγματικού ηλεκτρικού hypercar παραγωγής, το 2026.
Σε κάθε περίπτωση δεν θα μπορεί να ξετυλίξει τις επιδόσεις του σε δημόσιο δρόμο αφού η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 360 km/h, με το λογισμικό ελέγχου να διασφαλίζει ισορροπία μεταξύ ισχύος και θερμοκρασίας, για σταθερές επιδόσεις σε κάθε συνθήκη. Το Concept GT XX, μπορεί να επαναφορτίσει τις μπαταρίες του σε 5 λεπτά, προσφέροντας στον οδηγό του αυτονομία κίνησης 400 χιλιομέτρων. Αν βέβαια, διατηρήσεις του κανόνες οικολογικής οδήγησης, σε αυτό το θηρίο, πράμα λίγο δύσκολο για ένα μοντέλο που μόνο ηρεμία δεν μπορεί να σου μεταδώσει! Στο δια ταύτα τα ηλεκτρικά θηρία θα επικρατήσουν στο εγγύς μέλλον και σίγουρα θα διατηρήσουν και αναλλοίωτο το κοινό τους.