Ο στόχος για τη διετία 2026-2027 είναι ο τζίρος του Ομίλου να φτάσει στα 750 εκατ. ευρώ ετησίως καθώς και να υπερ-διπλασιαστεί το κενό EBIT, στο 8%, από τα επίπεδα του 4% κατά πρόσβαση σήμερα, όπως σημείωσε ο επικεφαλής του ομίλου, Βασίλης Φουρλής, κατά τη διάρκεια ενημερωτική εκδήλωσης. «Αυτό το πετυχαίνουμε με οργανική ανάπτυξη, τα υπάρχοντα καταστήματα να βελτιώνουν τις πωλήσεις τους αλλά και με νέα καταστήματα» υπογράμμισε.
Αναφερόμενος στη νέα εταιρική πανομοιότητα του Ομίλου, ο κ. Φουρλής επεσήμανε πως «είναι η πέμπτη κίνηση στην ιστορία μας των 75 ετών που κάνουμε rebranding. Δεν είναι μόνο αισθητικό ''φρεσκάρισμα'', εκφράζει την καινούργια εποχή στην οποία ζούμε, μια εποχή πιο ευαίσθητη απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία. Με αυτό το λογότυπο θα κινηθούμε την επόμενη δεκαετία».
Από την πλευρά του ο κ. Δημήτρης Βαλαχής, Διευθύνων Σύμβουλος της Fourlis παρουσίασε τους βασικούς άξονες στρατηγικής, ανά δραστηριότητα του Ομίλου.
ΙΚΕΑ
Σε ό,τι αφορά τα καταστήματα ΙΚΕΑ, ο Όμιλος εστιάζει σε ένα βελτιστοποιημένο δίκτυο καταστημάτων, επεκτείνεται με νέα καταστήματα αλλά και με city-stores, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην οmnichannel πρόσβαση και στη στρατηγική μείωσης τιμών.
Συγκεκριμένα, αναμένεται η λειτουργία 3 μεγάλων ΙΚΕΑ την επόμενη τριετία, στην Πάτρα τον Νοέμβριο, το Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025 και το Ελληνικό το 2027 ενώ μετά την ολοκλήρωση του Fourlis retail hub στο αεροδρόμιο, όλα τα μεγάλα καταστήματα θα είναι μέρος κάποιου retail park, που αναπτύσσεται από την Trade Estates. Παράλληλα, το πλάνο προβλέπει τα επόμενα 3 χρόνια και τη λειτουργία 6 metropolis – stores, μικρών εμφανώς καταστημάτων ως 2.500 τ.μ, τα οποία ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της νέας γενιάς καταναλωτών.
Σχετικά με τις τιμές, ανέφερε ότι από τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχουν γίνει επιλεκτικές μειώσεις τιμών σε πολλούς κωδικούς προϊόντων, αξιοποιώντας τις καλές συμφωνίες που επιτυγχάνει ο Όμιλος με την μητρική εταιρεία.
Ιntersport
Στην Intesport, η στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου εστιάζει στο ανανεωμένο δίκτυο καταστημάτων, καθώς ήδη έχουν ανανεωθεί όλα τα καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, επίσης στην Omnichannel προσέγγιση, καθώς και στη δημιουργία νέων σημείων, όπου δίνεται έμφαση στις αγορές της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας.
Από την πλευρά του, ο κ. Φουρλής, ερωτηθείς σχετικά με τη δραστηριότητα του Ομίλου στην ευρύτερη τσαρσί των αθλητικών ειδών, πέραν όσων αναγκών των καταναλωτών καλύπτει μέσω της Intersport σημείωσε πως «με την έφεση που υπάρχει για στροφή σε ένα πιο casual lifestyle, η τσαρσί του athleisure αποκτά μια μεγάλη σημασία και Οι Έλληνες έχουμε τα σχέδιά μας για αυτόν τον τομέα, τα οποία πιστεύουμε ότι θα μας δώσουν τη δυνατότητα να ανταγωνιστούμε και εκεί».
Holland and Barrett
Στον τρίτο και πιο πρόσφατο πυλώνα δραστηριότητα λιανικής, της υγείας και ευεξίας, που αναπτύσσεται από τις αρχές του 2023 ο Όμιλος Fourlis με τη «Holland and Barrett», το πλάνο προβλέπει την επέκταση με νέα καταστήματα, εφαρμόζοντας μια 3 tier στρατηγική ανάπτυξης καταστημάτων, την επέκταση σε Ρουμανία από το 2025 και Βουλγαρία, ενώ επίσης δίνεται έμφαση δίνοντας στην Omnichannel προσέγγιση.
Ο Όμιλος, όπως εξήγησε ο κ. Βαλαχής στρέφει το ενδιαφέρον του πλέον και σε πιο συνοικιακά σημεία της Αττικής, όπως στο Χαλάνδρι και τη Νέα Σμύρνη όπου ήδη έχουν ανοίξει καταστήματα, ενώ αναμένεται επιπλέον ένα, στη Νέα Ιωνία. Παράλληλα στρατηγική επιλογή αποτελεί η σύμπραξη που έχει ξεκινήσει με την ΑΒ Βασιλόπουλο, με το άνοιγμα «Holland and Barrett» μέσα στο κατάστημα της στο Ελληνικό, τον Δεκέμβριο ενώ ακολούθησε επιπλέον ένα, στο κατάστημα ΑΒ στην Ερυθραία και αναμένεται στη Θεσσαλονίκη την επόμενη εβδομάδα. Παράλληλα, σχεδιάζεται να αξιοποιηθεί και το δίκτυο της Intersport, προκειμένου να δημιουργηθούν σημεία με προϊόντα που σχετίζονται με την άθληση.
Trade Logistics και Trade Estates
Όσον αφορά στην Trade Logistics, η οποία διαθέτει 2 κέντρα διανομής, σε Σχηματάρι και Οινόφυτα, έχει αναλάβει το μεγάλο task της δημιουργίας του διεθνούς κέντρου διανομής InterIkea. Τέλος, σε ό,τι αφορά την Trade Estates, η οποία έχει αναλάβει την ξετύλιγμα εμπορικών πάρκων και logistics centers νέας γενιάς για την εξυπηρέτηση της στρατηγικής Omnichannel του λιανεμπορίου σε Ελλάδα Κύπρο και Βουλγαρία, θα δοθεί έμφαση στη διαχείριση του λειτουργικού κόστους και τη συνεχή ανέλιξη των όρων χρηματοδότησης και του κόστους ενώ αναμένεται και η απο-ενοποίηση από τον Όμιλο Fourlis ως το τέλος του 2024.