Ο κατάφωρος V8 bi-turbo των 4.000 κυβικών, που προέρχεται από την AMG, αποδίδει πλέον 727 ίππους και 900 Nm, εμφανώς 20 επιπλέον ίππους από τη στάνταρ έκδοση. Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δεύτερα, με την τελική τάχος να παραμένει στα 309 χλμ./ώρα.

Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στο πεδίο της μείωσης του βάρους, καθώς προαιρετικά η DBX S διατίθεται με οροφή από ανθρακονήματα, εξοικονομώντας 18 κιλά, ενώ άλλες τόσα αφαιρούνται όταν επιλεγούν οι επίσης προαιρετικοί τροχοί μαγνησίου.
Η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με νέα αμορτισέρ και ελατήρια, ενώ πιο άμεσο έχει γίνει και το σύστημα διεύθυνσης. Από εκεί και πέρα στάνταρ είναι το σύστημα περιορισμού των κλίσεων, ενώ το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να κατευθύνει ως το 50% της ροπής στον εμπρός άξονα ή το 100% στον πίσω.

Οι επιδόσεις υποστηρίζονται και από αντίστοιχα κεραμικά φρένα, με δίσκους διαμέτρου 420 χιλιοστών μπροστά και 390 πίσω.
Οπτικά, η DBX S ξεχωρίζει θέλγητρο στη μεγάλη μαύρη μάσκα της, τα καινούργια μαρσπιέ, τον επανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα με το διαχύτη και τις τετραπλές, οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες κάθετα σε ζεύγη.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από αλκαντάρα και δέρμα, ενώ κορυφαία είναι η επιλογή του ηχοσυστήματος της Bowers & Wilkins, με 23 ηχεία και ισχύ 1.600 Watt.
Οι παραγγελίες για την Aston Martin DBX S έχουν ήδη ξεκινήσει, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
