Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος εξακύλινδρος bi-turbo των 3.000 κυβικών της μάρκας που πλέον αποδίδει 530 ίππους και 650 Nm φτάνοντας τα επίπεδα της M4 Competition xDrive. Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου M Steptronic.

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα περατώνεται σε σε 3,8 δεύτερα με την παραδοσιακή διαδικασία ή σε 3,5’ με την 1-foot rollout, ενώ η τελική τάχος φτάνει τα 302 χλμ./ώρα με το στάνταρ M Driver’s Package.
Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση πέρα από νέες ρυθμίσεις έχει χαμηλώσει κατά 8 χιλιοστά, ενώ το παρόν δίνουν τόσο το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικά και το ηλεκτρονικά παραμετροποιήσιμο τιμόνι, όσο και η δυνατότητα ρύθμισης του DSC, του συστήματος ευστάθειας δηλαδή, σε 10 επίπεδα μαζί με το M Drift Analyser και το M Laptimer για μεταχείριση σε πίστα.

Οπτικά η M2 CS ξεχωρίζει από τις ζάντες των 19 ιντσών μπροστά και των 20 πίσω σε ματ χρυσό-μπρονζέ , ενώ πέρα από την οροφή ανθρακόνημα υπάρχει και στις πόρτες και στο διαχύτη.
Η μεταχείριση του βοηθά στη μείωση του βάρους, που ναι μεν δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα αλλά αναμένεται να μην ξεπερνά τα 1.700 κιλά της στάνταρ M2.

Το ανθρακόνημα κυριαρχεί και στο εσωτερικό μαζί με τα μπάκετ καθίσματα με το φωτιζόμενο λογότυπο CS και το τιμόνι με επένδυση από Alcantara και την κόκκινη φανέρωση στο «12».
Όσο για το BMW Curved Display συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη infotainment 14,9 ιντσών
Η νέα BMW M2 CS θα κατασκευάζεται σε περιορισμένο αριθμό στο Μεξικό και η τιμή της στη Γερμανία θα ξεκινά από τις 115.000 ευρώ.
