Η De Tomaso P72 είναι ένα παραδοσιακό supercar χωρίς οθόνες και ηλεκτρονικά

3 weeks ago 5

Η P72 λοιπόν είναι ένα χειροποίητο supercar με ρετρό στυλ που παραπέμπει στα αγωνιστικά της δεκαετίας του ’60. Έχει χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, και δεν έχει οθόνες ή προγράμματα οδήγησης και απορρίπτει κάθε τι περιττό. Έτσι εδώ δεν πατάς κουμπιά και δεν καταφεύγεις σε οθόνες αφής. Απλά οδηγείς.

DE-TOMASO-P72-5.jpg

Η καρδιά της είναι ένας αμερικανικός V8 5.000 κυβικών με μηχανικό υπερσυμπιεστή, εξελιγμένος από τη Roush Performance, που αποδίδει 700 ίππους και 820 Nm, που φτάνουν στους πίσω τροχούς και μόνο.

Το περιορισμοί είναι μονοκόκ από ανθρακονήματα, σχεδιασμένο εξ αρχής για μέγιστη ακαμψία και ελάχιστο βάρος.

De-tomaso-P72-2.jpg

Στο εσωτερικό, η μοναδική ψηφιακή «παραχώρηση» είναι η οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας, διακριτικά ενσωματωμένη στον καθρέφτη. Όλα τα υπόλοιπα είναι αναλογικά –από τα όργανα ως τους διακόπτες. Εντυπωσιακή λεπτομέρεια: ο ορατός μηχανισμός του επιλογέα, που είναι κατασκευασμένος από 179 κομμάτια αλουμινίου.

De-tomaso-P72-6.jpg

Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, ωσπεράν αγωνιστική. Τα καθίσματα δεν μετακινούνται -προσαρμόζονται με εξατομικευμένα μαξιλάρια και μετακινούνται τα πεντάλ και το τιμόνι. Η ανάρτηση τύπου push-rod ρυθμίζεται μηχανικά σε 3 επίπεδα, χωρίς ντορός ηλεκτρονικής υποστήριξης.

De-tomaso-P72-3.jpg

Η P72 πάντως δεν σχεδιάστηκε ως το απόλυτο supercar. Η De Tomaso την προσεγγίζει -σε κάποιο βαθμό- ως ένα Gran Tourismo με ρεζερβουάρ 100 λίτρων και 2 μικρούς αποθηκευτικούς χώρους πίσω από τον κινητήρα – αρκετά για μια απόδραση με στυλ.

Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 72 μονάδες, που όλες έχουν προπωληθεί, τουλάχιστον προς 1,6 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία πάντως αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων μοντέλων, όπως η φημολογούμενη P900, μια πιο σκληροπυρηνική διαφοροποίηση αποκλειστικά για μεταχείριση σε πίστα.

DE-TOMASO-P72-7.jpg
Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-