Η κύρωση αυτή φυσικά και δεν είναι τυχαία. Οι πρώτες αντιδράσεις είχαν ήδη ξεκινήσει από τις SF90 Stradale και 296 GTB στις οποίες οι επιφάνειες αφής είχαν αντικαταστήσει τα κλασικά μπουτόν. Παρά τη σύγχρονη αισθητική, η εμπειρία χρήσης αποδείχθηκε προβληματική λόγω της αργής απόκρισης, των ακούσιων εντολών, ακόμα και εξαιτίας της απώλειας ελέγχου στις μεγάλες ταχύτητες.
Αρνητικά ήταν τα ερμηνεύματα και για τη λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης της αφής μετά από 10 δευτερόλεπτα αδράνειας που περισσότερο μπέρδευε παρά διευκόλυνε τους οδηγούς.
Η Ferrari αποφάσισε όχι μόνο να λάβει σοβαρά υπόψη της τα παράπονα λλά και να αντιδράσει άμεσα. Έτσι στο τελευταίο της μοντέλο, την Amalfi, τα κλασικά κουμπιά επέστρεψαν, ενώ για όσα αυτοκίνητα έχουν επιφάνειες αφής δίνεται η δυνατότητα της εκ των υστέρων αντικατάστασής τους (retrofit).

Όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής προϊόντων της εταιρείας, Gianmaria Fulgenzi, η διαδικασία είναι απλή και δεν απαιτεί πλήρη αντικατάσταση του τιμονιού. Aλλάζει μόνο το κεντρικό τμήμα, με την αναβάθμιση να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Εκτός από τη Ferrari και κατασκευαστές όπως η BMW και η Audi επίσης αναθεωρούν τη στρατηγική τους, επιστρέφοντας σε πιο αναλογικές λύσεις, αναγνωρίζοντας ότι ο φυσικός χειρισμός παραμένει πιο ασφαλής, ειδικά σε απαιτητικές οδηγικές συνθήκες.
Η κίνηση της Ferrari πάντως δεν είναι μόνο μια τεχνική αλλαγή. Είναι μια δήλωση φιλοσοφίας: ότι η τεχνολογία οφείλει να υπηρετεί τον οδηγό και όχι να του αποσπά την προσοχή και εδώ ο απλός διακόπτης αποδεικνύεται τελικά πιο... έξυπνος από οποιαδήποτε οθόνη αφής.