Το Cybercab διαθέτει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω -τύπου «φτερών γλάρου»- θα φορτίζει ασύρματα και δεν θα έχει ούτε τιμόνι ούτε πεντάλ.
Και αυτό διατί θα βασίζεται πλήρως στην αυτόνομη οδήγηση μέσω καμερών και τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) χωρίς να χρησιμοποιούνται ούτε Lidar ούτε και χάρτες.
Το εσωτερικό του έχει θέσεις για δύο, είναι μινιμάλ, κάτι που είναι λογικό και αναμενόμενο από τη στιγμή που πρόκειται για ένα κοινόχρηστο όχημα, ενώ στο κέντρο του ταμπλό θα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής.
Ο στόχος της Tesla είναι να το έχει διαθέσιμο ως το 2027 αλλά όσοι γνωρίζουν την ιστορία της με τους χρόνους παρουσίασης κ.λπ. σαφώς και δεν θα πόνταραν σε αυτήν τη χρονολογία.
Η αμερικάνικη εταιρεία πάντως παρουσίασε και ένα δεύτερο αυτόνομο όχημα, το Robovan, που είναι σαφώς μεγαλύτερο και έχει θέσεις για ως και 20 επιβάτες. Είναι, πάντα κατά την Tesla, ιδανικό για τη μετακίνηση αθλητικών ομάδων και σχετικά μεγάλων ομάδα επιβατών.
Το Robovan δεν θα έχει επίσης τιμόνι και πεντάλ, ενώ σε γενικές γραμμές θα χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης με το Cybercab.
Επίσης η Tesla προγραμματίζει να εφαρμόσει την τεχνολογία «Full Self-Driving» (FSD) χωρίς επίβλεψη στα Model 3 και Model Y ως το 2027. Σήμερα, το FSD λειτουργεί σε «επιτηρούμενη» έκδοση, όπου ο οδηγός πρέπει να παραμένει σε επιφυλακή. Ο Elon Musk ανέφερε πως η τεχνολογία θα εξελιχθεί σε σημείο που οι επιβάτες θα μπορούν να κοιμούνται κατά τη διάρκεια της διαδρομής χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Παρόλο που το Cybercab είναι κεντρικό στοιχείο των σχεδίων της Tesla για τη μεταγωγή από την κατασκευή αυτοκινήτων στη ρομποτική, η κυκλοφορία του έχει καθυστερήσει σε σχέση με το Verne Robotaxi της Rimac. Ο Musk είχε αρχικά προβλέψει την κυκλοφορία του στόλου ρομποταξί πριν από τέσσερα χρόνια, αλλά η Tesla συνεχίζει να στοχεύει σε φιλόδοξα σχέδια για το μέλλον.
Δεν έχει δοθεί ακόμα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το Robovan ούτε έχει επιβεβαιωθεί αν τα νέα οχήματα θα είναι διαθέσιμα εκτός ΗΠΑ.