Έτσι συνδέεται η θεωρία με την πράξη και δημιουργείται η βάση για την ξετύλιγμα και απόδοση της καινοτόμας ιδέας. Σε αυτή την κατεύθυνση συμβάλλει η Nestlé Ελλάς συνεχίζοντας, σε σύμπραξη με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACE) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το πρόγραμμα Ignite Ideas, το οποίο υλοποιεί από το 2018.

Στο επίκεντρο της καινοτομίας, η νέα γενιά
Για την εταιρεία, στον πυρήνα της σύγχρονης επιχειρηματικότητας βρίσκεται η καινοτομία, τη στιγμή που στο επίκεντρο της καινοτομίας βρίσκεται η νέα γενιά και οι ιδέες της. Μέσα από το Ignite Ideas και τη στήριξη των στρατηγικών συνεργατών της όπως οι Goody’s – Everest, Κρητικός, Google, Pet City, McCann, Convert Group και Investing for Purpose, δίνει το βήμα στη νέα γενιά να δοκιμάσει τις ιδέες και τις λύσεις που έχει αναπτύξει, σε πραγματικό περιβάλλον εστιάζοντας στους τομείς δραστηριότητας της εταιρείας. Στόχος, όχι απλά η τεχνολογική προαγωγή αλλά και η δημιουργία αξίας για την κοινωνία.
Όπως εξήγησε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, «Αναγνωρίζουμε τη δύναμη των φρέσκων ιδεών και τη θέληση των νέων ανθρώπων να φέρουν ουσιαστική αλλαγή. Μέσα από το Πρόγραμμα Ανοιχτής Καινοτομίας Ignite Ideas επενδύουμε ενεργά σε αυτούς, παρέχοντάς τους τα εργαλεία και την καθοδήγηση που χρειάζονται για να πετύχουν τους στόχους τους».

Από την πλευρά της, η Κατερίνα Πραματάρη, Καθηγήτρια στο ΟΠΑ, Επιστημονική Υπεύθυνη του ACE AUEB και Partner στο Uni.Fund, ανέδειξε τη σημασία της σύνδεσης της ακαδημαϊκής γνώσης, των επιχειρήσεων και των νέων δημιουργών χαρακτηρίζοντας το Ignite Ideas ως «γέφυρα μεταξύ γνώσης και πράξης».

Μάλιστα, ο φετινός 4ος κύκλος του προγράμματος εμπλουτίστηκε με ένα δεύτερο σκέλος, το Startup Academy, δίνοντας τη δυνατότητα σε φοιτητές και φοιτήτριες των ελληνικών πανεπιστημίων να καλλιεργήσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και να κατανοήσουν εις βάθος την βάδιση μιας ιδέας από τη σύλληψή της ως την είσοδό της στην αγορά.
Στο περιορισμοί του προγράμματος, 5 φοιτητές και φοιτήτριες πραγματοποίησαν την πρακτική τους εκγύμναση στη Nestlé Ελλάς, αλλά και την Goody’s – Everest. Έτσι έκαναν στην πραγματικότητα το πρώτο τους βήμα στην επαγγελματική τους βάδιση αποκτώντας εμπειρία και σύνδεση με την αγορά.
Πέντε ομάδες, 5 λύσεις σε σύγχρονες ανάγκες
Στο Ignite Ideas αυτής της χρονιάς, 5 καινοτόμες ομάδες έφτασαν στο τελικό στάδιο του προγράμματος, όπου και παρουσίασαν λύσεις που απαντούν σε σύγχρονες ανάγκες. Πιο αναλυτικά, η Redefine εστίασε στη βιώσιμη διαχείριση των απορριπτόμενων γυάλινων φιαλών μέσα από την ανάκτηση της άμμου από την οποία κατασκευάστηκαν, ενώ, συνεχίζοντας στις βιώσιμες λύσεις, η TurnitGreen εστίασε στην ξετύλιγμα μίας εφαρμογής που βοηθά τους χρήστες να μειώσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα και να κατανοήσουν καλύτερα το κλίμα.

Με δεδομένο ότι η προσβασιμότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ενός πιο βιώσιμου αύριο, η Access4All επικεντρώθηκε στην προσφορά ενός συνόλου υπηρεσιών για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και ευρύτερα τη ανέλιξη της εμπειρίας των ανθρώπων με αναπηρία. Η δε SentiGeek ανέλυσε δεδομένα που αφορούν στην εμπειρία του πελάτη χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ΑΙ, τα οποία και παρέδωσε στις επιχειρήσεις. Η τελευταία ομάδα, η esi-tools & is.predicted, επιδόθηκε και αυτή στην αναστοιχείωση δεδομένων, αυτή τη κίνηση για την ανακάλυψη και την πρόβλεψη συμπεριφορών, τάσεων και κρυμμένων μοτίβων. Ταυτόχρονα, παρείχε στατιστική, οικονομετρική και μηχανική μάθηση για τον εντοπισμό εξατομικευμένων λύσεων προγνωστικής μοντελοποίησης.

Επένδυση στη νέα γενιά της επιχειρηματικότητας σημαίνει και επένδυση στο μέλλον και στην οικονομία της χώρας. Το πρόγραμμα Ignite Ideas της Nestlé Ελλάς αποδεικνύει πως στηρίζοντας και δίνοντας χώρο στους νέους ανθρώπους να δημιουργήσουν, τότε μπορούν να επαναπροσδιορίσουν το σήμερα και να σχεδιάσουν το αύριο.