Στον εμβληματικό χώρο της Γαλλικής Πρεσβείας έδωσαν το παρών δημοσιογράφοι από όλα τα μεγάλα ειδησεογραφικά μέσα, δημιουργοί περιεχομένου που διαχρονικά στηρίζουν μέσω συνεργασιών τα brands του Ομίλου, καθώς και νέοι φοιτητές που αναζητούν έμπνευση και προσανατολισμό για την επαγγελματική τους πορεία.
Το κοινό συμπλήρωσαν στρατηγικοί συνεργάτες και εκπρόσωποι ΜΚΟ, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη σε όλους όσοι συνθέτουν το οικοσύστημα της L’Oréal στην Ελλάδα.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα βιωματικό οδοιπορικό τριών σταθμών, πλαισιωμένο από fireside chats με εκλεκτούς καλεσμένους ομιλητές. Την εκδήλωση καλωσόρισε η κ. Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas, η οποία αναφέρθηκε στο όραμα του Ομίλου για πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο στον κόσμο, αλλά και στην αποφασιστικότητα και την υπευθυνότητα που απαιτείται, για να γίνονται αυτές, καθημερινά πράξη.
.jpg?t=hTv7WLACEHdBS9PwplA5Sw)
Στο πρώτο fireside chat με θέμα τη ζωάρκεια στο Μarketing, συνομίλησαν η κα. Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ με τον κο Αλέξη Επιθυμιάδη, Head of Media της L’Oréal Hellas.
Στη συνέχεια η κα. Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs and Engagement Director της L’Oréal Hellas, μέσω της συζήτησής της με την κ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Ιδρύτρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Storymentor, ανέδειξαν την αναγκαιότητα της Εταιρική Κοινωνικής Ευθύνης σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο.
Στον πρώτο θεματικό χώρο, το Planet Room, κυριάρχησε η δέσμευση της εταιρείας απέναντι στον πλανήτη.
Οι προσκεκλημένοι ήρθαν σε ακούμπημα με τις πολλαπλές δράσεις που εντάσσονται στο διεθνές πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal, με έμφαση στην υπεύθυνη κατανάλωση φυσικών πόρων, τη μεταγωγή σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη δημιουργία πράσινων σημείων μέσα στον αστικό ιστό, όπως το πρωτοποριακό microForest στον λόφο της Αλεπότρυπας.
.jpg?t=YKp2uf4obXCPKh_vmxojdA)
Ακολούθησε το Innovation Room, ένας χώρος αφιερωμένος στην επιστημονική και τεχνολογική υπεροχή της L’Oréal, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πρώτοι μια σειρά από εντυπωσιακές καινοτομίες.
Από τη νέα τεχνολογία Melasyl & Mexoryl της La Roche-Posay στο Anthelios 400, που προσφέρει ενισχυμένη προστασία από την υπερμελάγχρωση, ως τα καινοτόμα Pimple Patches της Garnier, που μειώνουν την όψη των ατελειών σε μόλις οκτώ ώρες, κάθε προϊόν που αναδεικνύει την προσήλωση της L’Oréal στην αριστεία και τη φροντίδα για κάθε τύπο επιδερμίδας.
Ξεχωριστή και η θέση της Lancôme, με τον πρωτοποριακό Renergie H.C.F. Triple Serum, έναν τριπλής δόσης αντιγηραντικό ορό, που συνδυάζει υψηλή αποτελεσματικότητα με απόλυτη φροντίδα της επιδερμίδας.
Αντίστοιχα, η Vichy παρουσίασε τον νέο Collagen 16 Serum, με τεχνολογία co-bonding, που προσφέρει ενίσχυση κολλαγόνου ως και 350% και ορατή ανέλιξη σε 16 σημάδια γήρανσης.
Η εμπειρία συνεχίστηκε με την παρουσίαση του K-SCAN, της νέας έξυπνης διαγνωστικής κάμερας μαλλιών από την Kérastase, που με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης αναλύει σε βάθος το τριχωτό και τα μαλλιά, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις περιποίησης με απόλυτη ακρίβεια.
.jpg?t=1eY0LDnpHVuRcR1PlEGb7Q)
Τέλος, το People Room μετατράπηκε σε έναν ιδιαίτερα φορτισμένο συναισθηματικά χώρο, μέσα από μια εικαστική έκθεση σε επιμέλεια του καταξιωμένου φωτογράφου Κοσμά Κουμιανού, που ανέδειξε τις κοινωνικές δράσεις των marque της L’Oréal, προβάλλοντας ιστορίες ανθρώπων και πρωτοβουλίες που εμπνέουν. Από την ψυχική ενδυνάμωση των νέων με τη διεθνή πρωτοβουλία Brave Together της Maybelline New York σε σύμπραξη με την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Α.Ψ.Υ.), ως την εκπαίδευση κατά της παρενόχλησης στους δρόμους με το Stand Up της L’Oréal Paris, σε σύμπραξη με την W.I.N. Hellas, το κοινό γνώρισε καλύτερα το σπουδαίο κοινωνικό έργο της εταιρείας.
Η Garnier ανέδειξε την περιβαλλοντική της πρωτοβουλία «Green Beauty», για δράσεις με θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη, μέσω τoυ Περιβαλλοντικού Οργανισμού All For Blue και η La Roche-Posay τη στήριξη ογκολογικών ασθενών, με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλαστική Ασθένεια Φλόγα και τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ.
Παράλληλα, το Abuse Is Not Love του YSL και της με την W.I.N. Hellas, υπήρξε η πρόσχημα για μια διαφορετική συζήτηση περίγυρα από την έμφυλη βία, ενώ η πρωτοβουλία για το Κοινωνικό Κομμωτήριο της L’Oréal Professional Products, συγκίνησαν όσους είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την έκθεση, υπενθυμίζοντας όλους εκείνους, για τους οποίους η φροντίδα δεν είναι μόνο μια στιγμή, αλλά μια πραγματική ανάγκη.
Η ημέρα ολοκληρώθηκε με όλους τους παρευρισκόμενους να έχουν γίνει κομμάτι μιας εμπειρίας με κοινή αφετηρία την πίστη ότι η ομορφιά μπορεί να είναι και πράξη και πρόθεση για έναν καλύτερο κόσμο.
.jpg?t=cU3npoIddtJ6FU5bBwtbsg)
Σχετικά με την L’Oréal
Για περισσότερα από 115 χρόνια, η L’Oréal η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, έχει αφοσιωθεί σε έναν κύριο στόχο: την εκπλήρωση των προσδοκιών ομορφιάς των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.
Ο σκοπός μας – να δημιουργήσουμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο – ορίζει την προσέγγισή μας στην ομορφιά χωρίς αποκλεισμούς, ηθική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Με το ευρύ μας portfolio, αποτελούμενο από 37 brands διεθνούς φήμης και τις φιλόδοξες δεσμεύσεις αειφορίας στο πρόγραμμα L’Oréal For The Future, προσφέρουμε σε κάθε άτομο σε όλο τον κόσμο ό,τι καλύτερο όσον αφορά στην ποιότητα, στην αποτελεσματικότητα, στην ασφάλεια, στην ειλικρίνεια και στην υπευθυνότητα, ενώ γιορτάζουμε την ομορφιά στην απέραντη πολλαπλότητα της.
Με περισσότερους από 90.000 αφοσιωμένους εργαζομένους, ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και πωλήσεις σε όλα τα δίκτυα διανομής (e-commerce, μαζική αγορά, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα λιανικού εμπορίου αφορολογήτων ειδών) το 2023 ο Όμιλος πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 41,18 δισ. ευρώ.
Με 20 ερευνητικά κέντρα σε 11 χώρες σε όλο τον κόσμο, μια αφοσιωμένη ομάδα Έρευνας και Καινοτομίας αποτελούμενη από 4.000 επιστήμονες και περισσότερους από 6.400 επαγγελματίες της τεχνολογίας, η L’Oréal επικεντρώνεται στην εφεύρεση του μέλλοντος της ομορφιάς και έχει καταφέρει να καταστεί υπερδύναμη στο χώρο του Beauty