Το έργο απεικονίζει έναν φάρο, φτιαγμένο με τη χαρακτηριστική τεχνική του στένσιλ, σε έναν μουντό, μπεζ τοίχο, συνοδευόμενο από τη φράση: «Θέλω να είμαι αυτό που είδες σε μένα». Μια ψεύτικη σκιά από ένα παρακείμενο κολονάκι έχει σχεδιαστεί στο πεζοδρόμιο, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι ο όμοιος ο φάρος είναι η σκιά του αντικειμένου.
Η δημοσίευση δεν αποκαλύπτει τοποθεσία, ενώ και η δεύτερη φωτογραφία με 2 ανθρώπους που βγάζουν βόλτα τα σκυλιά τους, δεν δίνει ουσιαστικά στοιχεία. Χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να εντοπίσουν το σημείο, με ορισμένους να εικάζουν ότι βρίσκεται στη Μασσαλία, στη νότια Γαλλία.
Σε άλλες εικόνες που κυκλοφορούν διαδικτυακά, εμφανίζεται ένας δυσδιάκριτος αναβάτης σε πατίνι μπροστά από το έργο, ενώ πιο πέρα στον ίδιο τοίχο υπάρχει το γκραφίτι «Yaze» — υπογραφή που χρησιμοποιεί ο Καναδός γκραφιτάς Μάρκο Δε Πόλο (Marco The Polo), ο οποίος έχει δηλώσει ότι εμπνέεται από τον Μπάνκσι.
Ο όμοιος ο Μπάνκσι διατηρεί την ανωνυμία του από την έναρξη της καριέρας του και η αυθεντικότητα των έργων του επιβεβαιώνεται αποκλειστικά μέσω του λογαριασμού του στο Instagram.
Παρόλο που τα έργα του συχνά περιλαμβάνουν κοινωνικοπολιτικά ερμηνεύματα — από την προσφυγική κρίση και τον πόλεμο στην Ουκρανία ως την ένδεια στέγης — μερικά έχουν πιο αφηρημένο νόημα, όπως η σειρά με τα ζώα που ζωγράφισε σε διάφορα σημεία του Λονδίνου το περασμένο καλοκαίρι.
Το προηγούμενο έργο του Μπάνκσι είχε δημοσιευτεί τον Δεκέμβριο και παρουσίαζε μια Μαντόνα με το Θείο Βρέφος, με μια εσοχή στον τοίχο που έμοιαζε με πληγή από σφαίρα στο κόρφος της Παναγίας.