Νίκη του Πιάστρι στο Ισπανικό Γκραν Πρι, ο Φερστάπεν τιμωρήθηκε

1 day ago 2

Ο Όσκαρ Πιάστρι οδήγησε τον Λάντο Νόρις στο ένα 1-2 της McLaren στο Ισπανικό Γκραν Πρι, καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε σε αμφιλεγόμενους τελευταίους γύρους που αφορούσαν τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.

Ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει σκληρά ελαστικά για το τελικό σπριντ προς τη σημαία κι ενεπλάκη σε μια σειρά από περιστατικά με τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes.

Ο Ολλανδός πέρασε τη γραμμή τερματισμού πέμπτος, αλλά έπεσε στη 10η θέση ως συνέπεια ποινής 10 δευτερολέπτων για πρόκληση σύγκρουσης με τον Ράσελ.

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε διατηρήσει την πίεση στις McLaren με μια στρατηγική τριών αλλαγών σε σύγκριση με τις δύο δικές τους και βρισκόταν σε πορεία για την τρίτη θέση πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας, που προκλήθηκε όταν ο Κίμι Αντονέλι (Mercedes) εμφάνισε βλάβη στον κινητήρα.

Αλλά ο αγώνας του ναυάγησε αφού η Red Bull αναγκάστηκε να τοποθετήσει σκληρά ελαστικά στο αυτοκίνητο του Φερστάπεν επειδή δεν είχαν διαθέσιμα μαλακότερα. Η ποινή τον έριξε στην 10η θέση κι αυτό τον άφησε χωρίς πρόσφυση στην επανεκκίνηση και μια τρελή, σχεδόν απίστευτη, σειρά περιστατικών.

Ο Φερστάπεν παραλίγο να χάσει το αυτοκίνητό του όταν είχε μια τεράστια ταλάντωση στην γρήγορη τελική στροφή, καθώς ο αγώνας επανεκκινούσε πέντε γύρους πριν το τέλος.

Ο Λεκλέρ βρέθηκε δίπλα στην ευθεία και τα δύο αυτοκίνητα είχαν επαφή καθώς η Ferrari κινήθηκε πίσω προς την αγωνιστική γραμμή ενώ ήταν ακόμα δίπλα στον Ολλανδό.

Ο Ράσελ στη συνέχεια «βούτηξε» στην εσωτερική πλευρά του Φερστάπεν στην πρώτη στροφή και οι δύο ήρθαν σε επαφή, με την Red Bull να παίρνει δρόμο διαφυγής και να διατηρεί τη θέση.

Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής παραπονέθηκε ότι ο Ράσελ τον είχε σπρώξει, αλλά ο μηχανικός του, Τζαμπιέρο Λαμπιάζε, τον διέταξε να επιστρέψει τη θέση, επικαλούμενος τους κανόνες των αγώνων που ορίζουν ότι ένας οδηγός στην εσωτερική πλευρά που προσπαθεί να κάνει προσπέραση έχει το δικαίωμα να στρίψει αν είναι αρκετά μακριά δίπλα του μπαίνοντας στην εσωτερική.

Με δύο γύρους να απομένουν, ο Φερστάπεν φάνηκε να κινείται προς την εσωτερική πλευρά και να δίνει χώρο στον Ράσελ να τον προσπεράσει στην εξωτερική πλευρά, στην είσοδο της τέταρτης στροφής.

Αλλά καθώς ο Ράσελ τον προσπέρασε, ο Ολλανδός εμφανίστηκε ξαφνικά πίσω στην εσωτερική πλευρά και όρμησε στο αυτοκίνητό του. Ο Βρετανός πήγε στο ραδιόφωνο για να ρωτήσει τι συνέβαινε και ο Φερστάπεν τιμωρήθηκε για το περιστατικό.

Η πέμπτη νίκη του Πιάστρι στη σεζόν τον φέρνει σε προβάδισμα 10 βαθμών έναντι του Νόρις στο πρωτάθλημα, ενώ οι πολυτάραχοι τελευταίοι γύροι του Φερστάπεν τον άφησαν 49 βαθμούς πίσω από τον Αυστραλό.

Από εκεί και ύστερα τρίτος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), τέταρτος ο Ράσελ (Mercedes) και πέμπτος ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari), ενώ τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι:

Λιούις Χάμιλτον (Ferrari), Ισάκ Ατζάρ (Racing Bulls), Πιέρ Γκασλί (Alpine Renault), Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και ο Φερστάπεν (Red Bull).

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-