Και αυτό διατί η λέξη αυτή αδυνατεί να εκφράσει τη φροντίδα που μπορεί να δείχνει κάθε μέρα μια εταιρεία στους ανθρώπους της, αλλά και ευρύτερα την κοινωνία και το περιβάλλον. Ή, τουλάχιστον, αυτό συμβαίνει στην περίπτωση της Avis, της οποίας η διάκριση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με την πιστοποίηση Great Place to Work® αποδεικνύει ότι μια σύγχρονη επιχείρηση μπορεί να είναι και πετυχημένη και κοντά στους ανθρώπους της.
Η ανάπτυξη της εταιρείας περνάει μέσα από την ανάπτυξη των ανθρώπων της
Ένα από τα πιο ξεχωριστά στοιχεία στην παίδευση της Avis είναι το ότι βοηθάει έμπρακτα τους ανθρώπους της να εξελίσσονται επαγγελματικά, καθώς θέλει όχι μόνο να τους προσελκύει αλλά και να αναπτύσσονται μαζί μακροχρόνια. Και αυτό φαίνεται από το ποσοστό αποχώρησης: Μόλις 8,4% το 2024.
Η Avis Learning Academy και τα εξειδικευμένα της προγράμματα δεξιοτήτων, ηγεσίας και εξυπηρέτησης πελατών βοηθά τους εργαζόμενους να μην μένουν στάσιμοι, ενώ με το E-Learning Hub μαθαίνουν για διάφορα θέματα που απασχολούν το σήμερα -από την κυβερνοασφάλεια ως την υγεία και ασφάλεια στον χώρο εργασίας. Η σύμπραξη της εταιρείας με πανεπιστήμια, όπως το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Harvard Business School, συμβάλλει στην περαιτέρω ενδυνάμωση των ανθρώπων της αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ.

Καθημερινή αναγνώριση και συμμετοχή
Η δημιουργία ενός περιβάλλοντος στο οποίο οι εργαζόμενοι νιώθουν ότι ακούγονται πραγματικά και ότι η συνεισφορά τους μετράει είναι βασικό ζητούμενο -και η Avis το έχει κάνει πράξη. Μέσα από συχνές εσωτερικές έρευνες, καταγράφει τις ανάγκες και τις προτάσεις των ανθρώπων της, διαμορφώνοντας μαζί τους την καθημερινότητα στον χώρο εργασίας.
Παράλληλα, το πρόγραμμα Avis Buddy βοηθά τους νέους εργαζόμενους να ενταχθούν ομαλά, συνδέοντάς τους με πιο έμπειρα μέλη της ομάδας, ενώ μέσα από το Notable Moments, όλοι γιορτάζουν μικρές και μεγάλες στιγμές που έχουν σημασία - από τα γενέθλια ως την προαγωγή ενός συναδέλφου. Και, φυσικά, υπάρχει το πρόγραμμα Avis Leaders που επιβραβεύει όλους τους εργαζόμενους που επιδεικνύουν συνέπεια, καινοτομία, αξίες και αποτελεσματικότητα. Όλα αυτά είναι ο τρόπος της Avis για να πει «Σε βλέπω, σε εκτιμώ».
«Διάλογος» χωρίς φίλτρα
Συχνό «παράπονο» των εργαζομένων είναι η ένδεια ουσιαστικής επικοινωνίας με τη διοίκηση. Για αυτό, η Avis όχι μόνο καλλιεργεί την ανοιχτή επικοινωνία με τους εργαζομένους της αλλά τους κάνει κομμάτι της διαμόρφωσης του εργασιακού περιβάλλοντος μέσα από εσωτερικές έρευνες, αλλά και τακτικές ενημερώσεις από τον CEO και θεματικές συναντήσεις με τη διοικητική ομάδα. Ταυτόχρονα, με το Avis New Idea, κάθε εργαζόμενος μπορεί να προτείνει και να φέρει κάτι καινούριο στην εταιρεία, ενώ «ξυπνάει» τη δημιουργικότητά του μέσα από workshops, διαγωνισμούς και άλλες εσωτερικές δράσεις.

Ευεξία και ισότητα για όλες και όλους
Για την Avis, το να αισθάνονται καλά οι εργαζόμενοι είναι το παν, γι’ αυτό έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα 4 αξόνων που προωθεί τη σωματική, πνευματική, ψυχική και οικονομική υγεία, αλλά και την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Με το 80-83% των εργαζομένων να δηλώνει ικανοποιημένο επί 3 χρόνια, θα λέγαμε πως έχει πετύχει τον σκοπό της.
Όσον αφορά στις γυναίκες, ακόμα και σήμερα μιλάμε για έμφυλες ανισότητες (και) στον χώρο εργασίας. Γι’ αυτό η εταιρεία κάνει ό,τι μπορεί για να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου όλες και όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα και είναι αποδεκτοί, κάτι που φαίνεται από την Πολιτική της για την Καταπολέμηση των Διακρίσεων της Βίας και της Παρενόχλησης στην Εργασία.
Πρωτοβουλίες για ένα βιώσιμο αύριο, σήμερα
Τι κόσμο θα αφήσουμε στις επόμενες γενιές; Αυτό είναι ενδεχομένως το μεγαλύτερο διακύβευμα της εποχής της κλιματικής κρίσης. Αν θέλουμε να υπάρχει μέλλον πρέπει να φροντίσουμε από σήμερα γι’ αυτό. Από την πλευρά της, η Avis προωθεί την «πράσινη» κινητικότητα, καθώς το 40% των ηλεκτρικών οχημάτων που καταχωρήθηκαν πέρσι είναι δικό της.
Φυσικά, δεν γίνεται να μιλάμε για το μέλλον μας αν δεν στηρίζουμε σήμερα τους ευάλωτους συνανθρώπους μας -και αυτό ακριβώς κάνει η εταιρεία ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις και κοινωνικές πρωτοβουλίες όπως το «Διαβάζω για τους Άλλους» και το «No Finish Line».
.jpg?t=h1qE2fPpQcCMyfblXp56_Q)
Ποια είναι, λοιπόν, η μεγάλη εικόνα; Το να έχουμε περισσότερες εταιρείες που εξελίσσουν (και εξελίσσονται) μαζί με τους ανθρώπους τους και που έχουν έναν θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα όπου δραστηριοποιούνται και το περιβάλλον. Δηλαδή, περισσότερες εταιρείες σαν την Avis.