Πρόκειται για το Protergia Picasso, με το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν «πακέτο» ηλεκτρικού ρεύματος με σταθερή μηνιαία χρέωση, για έναν ολόκληρο χρόνο, όπως κάνουν με τις συνδρομές τηλεφωνίας ή ψυχαγωγίας.
Το νέο προϊόν απευθύνεται σε οικιακούς και μικρούς επαγγελματικούς πελάτες (Ε1 και με ισχύ ως και 25kVA) και το κάθε πακέτο διαμορφώνεται ανάλογα με την ετήσια κατανάλωση.
Τρεις κατηγορίες με εννέα πακέτα
1. Ο καταναλωτής βρίσκει το πακέτο που αντιστοιχεί στο προφίλ κατανάλωσής του.
Για παράδειγμα, ένας οικιακός πελάτης με κατανάλωση με ετήσια κατανάλωση 1.325 KWh, μπορεί να πληρώνει σταθερά 29,99 ευρώ τον μήνα για τον λογαριασμό ρεύματος, με την τιμή να περιλαμβάνει τις χρεώσεις παρόχου, αλλά και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις.
Το πρώτο και οικονομικότερο πακέτο αφορά κατά πρόσβαση τη μέση κατανάλωση ενός μικρού εξοχικού σπιτιού, ενώ το μεγαλύτερο οικιακό πακέρο φτάνει ως τις 20.200 KWh/έτος.
Αντίστοιχα οι επαγγελματικοί πελάτες έχουν να επιλέξουν μεταξύ 9 πακέτων που
καλύπτουν από τις καταναλώσεις ενός μικρού γραφείου ως τις ενεργειακές ανάγκες
μιας καφετέριας.
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως δεν περιλαμβάνονται τα κόστη τρίτων -Δήμοι & ΕΡΤ- τα οποία διαφέρουν ανά περιοχή.
2. Στο τέλος του 12μήνου θα γίνεται εξομάλυνση και είτε θα πιστώνεται η ασυνταιριασιά είτε θα γίνεται ο αντίστοιχος χρηματικός διευθέτηση βάσει της πραγματικής κατανάλωσης.
Έτσι, μετά την εξομάλυνση στο τέλος του προγράμματος, ο καταναλωτής βγαίνει πάντα κερδισμένος καθώς:
- Κατανάλωσε λιγότερο; Παίρνει πίσω τα χρήματα που αναλογούν στη διαφορά.
- Κατανάλωσε περισσότερο, με ασυνταιριασιά άνω του 5%; Χρεώνεται αναλογικά και μπορεί να επιλέξει ο όμοιος πότε και πώς θα πληρώσει το ποσό της διαφοράς.
Συγκεκριμένα, αν ο καταναλωτής υπερβεί την συμφωνημένη ετήσια κατανάλωση του πακέτου που έχουν επιλέξειέως και 5%, η Protergia «κάνει δώρο» την υπερβάλλουσα ποσότητα ενέργειας. Για καταναλώσεις πάνω από 5%, οι πελάτες πληρώνουν αναλογικά τη ασυνταιριασιά με το επόμενο πακέτο τιμολόγησης.

Ο Γιάννης Καλαφατάς, Chief Executive Director, Energy της METLEN και η Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Affairs & Communication Officer της METLEN
PROTERGIA / D KaratzaferiΗ επιλογή του «σωστού» πακέτου
Ο πελάτης βλέπει πόσες κιλοβατώρες κατανάλωσε το προηγούμενο χρόνος και επιλέγει το πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες του.
Ωστόσο, η Protergia παρέχει και ένα online εργαλείο, το οποίο θα μπορεί να καθοδηγήσει κάθε ενδιαφερόμενο να επιλέξει το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα ανάλογα με το ενεργειακό του προφίλ.
Σημειώνεται πως ο καταναλωτής θα μπορεί να αλλάξει πακέτο προς τα πάνω ή προς τα κάτω, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στον χρόνο χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
Σταθερότητα και προγραμματισμός
«Το Protergia Picasso αποτελεί ένα νέο, απολύτως καινοτόμο προϊόν με το οποίο κανένα άλλο από τα υφιστάμενα προϊόντα της Ελληνικής, αλλά καθόσον γνωρίζω και της Ευρωπαϊκής αγοράς, δεν μπορεί να συγκριθεί» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Καλαφατάς, Chief Executive Director, Energy της METLEN και πρόσθεσε:
«Με το προϊόν αυτό, για πρώτη κίνηση στην ιστορία της αγοράς, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το ποσό που θα πληρώνει το μήνα, σταθερό κάθε μήνα για ένα ολόκληρο χρόνο, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών του χρεώσεων».
«Με το Protergia Picasso, η σταθερότητα και η ασφάλεια στους πελάτες μας πάει στο επόμενο επίπεδο» σημείωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του προϊόντος ο Κωνσταντίνος Βούζας, Executive Director, M Energy Customer Solutions της METLEN.
«Η παρουσίαση του Picasso έρχεται σε μια περίοδο σταθερής ανόδου για την Protergia, η οποία έχει ήδη ξεπεράσει το 21% σε μερίδιο αγοράς και εξυπηρετεί περισσότερους από 600.000 πελάτες» δήλωσε η Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Affairs & Communication Officer της METLEN.