Όπως ανέφεραν χθες τα στελέχη της Samsung Electronics Hellas κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των νέων σειρών τηλεοράσεων του κορεατικού κολοσσού, στους πρώτους 5 μήνες του 2025 παρατηρείται μια πτώση της τάξεως του 4% στο σύνολο της αγοράς των TV με βάση τα τεμάχια, αλλά η μείωση με βάση την αξία είναι μόλις στο 2%. Κάτι που δείχνει την έφεση για την απόκτηση πιο ακριβών μοντέλων.
Την ίδια στιγμή, η Samsung είδε τις πωλήσεις της στο ίδιο χρονικό διάστημα όσον αφορά τηλεοράσεις με διαγώνιο άνω των 90 ιντσών να διπλασιάζονται και η εκτίμηση είναι πως ως το τέλος του έτους θα ανέλθουν στα 1500 τεμάχια, ήτοι διπλάσια σε σχέση με την περσινή χρονιά. Επίσης, είναι χαρακτηριστικό ότι τηλεοράσεις όπως τα μοντέλα της σειράς The Frame, οι οποίες ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό τους κινούνται πολύ ικανοποιητικά από πλευράς πωλήσεων, όπως επεσήμαναν τα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής του κορεατικού κολοσσού.
Σημειωτέον πως η Samsung δείχνει να κερδίζει από αυτή την έφεση καθώς το μερίδιο αγοράς της κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2025 έχει αυξηθεί στο 41,7% (σ.σ. για το σύνολο της αγοράς) έναντι 38,2% που ήταν για όλο το 2024. Και ο στόχος είναι να διατηρήσει την πρώτη θέση και για το υπόλοιπο της χρονιάς αξιοποιώντας τις νέες σειρές τηλεοράσεων που έχουν ξεκινήσει να είναι διαθέσιμες στα καταστήματα.

Έμφαση στο AI
Για το 2025 η Samsung διαθέτει μια πλήρη γκάμα τηλεοράσεων, οι οποίες βασίζονται σε όλες τις δημοφιλείς τεχνολογίες όσον αφορά στην ποιότητα της εικόνας. Ο κορεατικός κολοσσός διαθέτει μοντέλα, τα οποία φθάνουν ως και τις 115 ίντσες όσον αφορά στη διαγώνιο της οθόνης, και αξιοποιούν τεχνολογίες όπως είναι η OLED, το QD-LED, το Mini LED, ενώ υπάρχουν και τηλεοράσεις Micro LED, οι οποίες είναι οι κορυφαίες μεν αλλά και οι πιο ακριβές δε. Ο κύριος όγκος των πωλήσεων αναμένεται να είναι πάντως τα μοντέλα με διαγώνιο της τάξεως των 65 ιντσών.
Το μεγάλο «στοίχημα» για τη Samsung δείχνει να είναι πάντως η περαιτέρω αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Ο κορεατικός κολοσσός έχει αναπτύξει το αποκαλούμενο Vision AI, στόχος του οποίου είναι οι τηλεοράσεις της Samsung να μετατρέπονται από απλές οθόνες σε έξυπνους οικιακούς βοηθούς, ικανούς να προσαρμόζονται στον τρόπο ζωής του χρήστη και να λειτουργούν ως το "κέντρο" του σύγχρονου σπιτιού.
Η λέξη «προσαρμογή» δείχνει να είναι κλειδί για τη Samsung, καθώς επιδιώκει να προσφέρει μια περισσότερο προσωποποιημένη και βελτιωμένη εμπειρία στους χρήστες των τηλεοράσεων της. Για παράδειγμα, το AI Motion Enhancer Pro μειώνει το θάμπωμα και την παραμόρφωση της μπάλας και επιτρέπει στην tv να προσαρμοστεί ανάλογα με το άθλημα που αγαπά ή παρακολουθεί εκείνη τη στιγμή ο χρήστης. Από την άλλη, η λειτουργία AI Auto Game Mode ανιχνεύει αυτόματα τους τίτλους και τα είδη των παιχνιδιών, προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις, όθεν να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία. Αυτό σημαίνει ότι οι gamers δεν χρειάζεται πλέον να προσαρμόζουν χειροκίνητα τις ρυθμίσεις της οθόνης. Τέτοιου είδους εφαρμογές και χαρακτηριστικά δείχνουν να βρίσκονται στην καρδιά της στρατηγικής της Samsung όσον αφορά στις τηλεοράσεις της φετινής χρονιάς.