Στην καρδιά της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας: Οι άνθρωποι, η κουλτούρα, η κοινωνική υπευθυνότητα

1 week ago 8

Πράγματι, λοιπόν, η ίδια η πραγματικότητα έχει δείξει ότι οι εταιρείες που ξεχωρίζουν είναι εκείνες που επενδύουν στο πιο πολύτιμο κεφάλαιό τους: Τους ανθρώπους. Το ίδιο, λοιπόν, κάνει και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αναγνωρίζοντας πως ο πυρήνας κάθε της δραστηριότητας βρίσκεται ακριβώς εκεί, στο ανθρώπινο δυναμικό της.

Το βιώσιμο εργασιακό περιβάλλον ξεκινάει από τους ανθρώπους

Η πραγματικότητα είναι πως οι άνθρωποι «κάνουν» μια επιχείρηση. Και η παραγωγικότητά τους προϋποθέτει να αισθάνονται πως το εργασιακό περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται στέκεται δίπλα τους και όχι απέναντί τους. Με λίγα λόγια, είναι βιώσιμο για τους ίδιους. Και αυτό γίνεται μεριμνώντας για την εκπαίδευση, την επαγγελματική εξέλιξη, την υγεία, την ασφάλεια και φυσικά, παρέχοντας ίσες ευκαιρίες εξέλιξης για όλους. Όπως, δηλαδή, συμβαίνει και στην περίπτωση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Η εταιρεία επενδύει σταθερά στο ανθρώπινο δυναμικό της, στο περιορισμοί της στρατηγικής «Together Towards ZERO and Beyond» του Ομίλου Carlsberg. Ο λόγος για μια ολοκληρωμένη στρατηγική ενδυνάμωσης που συγκροτείται από διαφανείς πολιτικές, σαφείς στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα, με το όραμα να τεθούν τα θεμέλια για ένα ασφαλές, συμμετοχικό, και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον που θα εμπνέει τους εργαζόμενούς του και θα ωθεί την εξέλιξή τους.

Απόδειξη αποτελεί και ο πρόσφατα δημοσιοποιημένος ESG (Environmental, Social and Governance) Απολογισμός της εταιρείας για το 2024, ο οποίος επιβεβαιώνει πως, για την ίδια, το «S» κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό. Ουσιαστικά, συγκεντρώνει όλες τις δράσεις που σημειώθηκαν στο προηγούμενο χρόνος και συνέβαλλαν στην πραγματοποίηση του στρατηγικού στόχου, επιβεβαιώνοντας έτσι, την πρόοδο και τις δεσμεύσεις της στα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης.

906312-2.jpg

Προτεραιότητα, η ασφάλεια των εργαζομένων

Αλλά πώς «μεταφράζεται» το βιώσιμο εργασιακό περιβάλλον μας εταιρείας στην πράξη; Μέσα από την ασφάλεια των εργαζομένων. Για αυτό και αδιάλειπτος στόχος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας είναι η ενίσχυση της κουλτούρας μηδενικών ατυχημάτων, μέσα από πρακτικά προγράμματα και επιμορφωτικές δράσεις, σε κάθε επίπεδο δραστηριοποίησης της εταιρείας.

Ενδεικτικά, το 2024 πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 9.500 ώρες εκπαίδευσης, με πάνω από 5.400 ώρες από αυτές να αφορούν, αποκλειστικά, σε ζητήματα Υγείας και Ασφάλειας, ενώ γενικά, καλύφθηκαν οι θεματικές της ηγεσίας, των τεχνικών δεξιοτήτων, της ενσυνειδητότητας, αλλά και της διαφορετικότητας. Μάλιστα, στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία εδώ και χρόνια, έχει πραγματοποιήσει μια πρωτότυπη πρωτοβουλία που επικεντρώνεται στην ασφαλή μετακίνηση των εργαζομένων της, εγκαθιστώντας αλκοολόμετρα (Interlock System) στο σύνολο των εταιρικών της αυτοκινήτων.

«Αγκαλιάζοντας» την ομαδικότητα και την ισότητα

Και επειδή, εργασιακό περιβάλλον με ανθρώπινο πρόσωπο χωρίς ένα ενδυναμωμένο εργασιακό κλίμα, δεν νοείται, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία υλοποιεί δράσεις που αποσκοπούν σε αυτή ακριβώς την ενδυνάμωση. Από το πρόγραμμα «Brew your Career Path» που απευθύνεται σε νέες και νέους επαγγελματίες, ως το «Brew your Wellness», στο οποίο πραγματοποιούνται εξειδικευμένα σεμινάρια ευεξίας. Μάλιστα, με στόχο την ενίσχυση της ομαδικότητας και της κοινωνικής προσφοράς, διοργανώνονται και μεγάλες φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, αλλά και εθελοντικές αιμοδοσίες.

Σε αυτό, έρχεται να προστεθεί και η δέσμευση της εταιρείας για Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη (DE&I). Το γεγονός αυτό φαίνεται και από την καμπάνια της «#NoLabel», αλλά και από τα αποτελέσματα των δράσεών της που είναι, ήδη, μετρήσιμα. Για παράδειγμα, το 60% της γυναικείας παρουσίας είναι σε διοικητικές θέσεις και το 35% των νέων προσλήψεων αφορά σε γυναίκες.

Όμως, η εταιρεία πάει τη διαφορετικότητα ένα βήμα παρακάτω, πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με υποψήφιους/υποψήφιες στο φάσμα του αυτισμού, αλλά και συνάπτοντας συνεργασίες με ΜΚΟ. Ταυτόχρονα, στέκεται στο πλευρό των γονέων εργαζομένων της, διοργανώνοντας σεμινάρια με στόχο την πρόληψη του φαινομένου του bulling. Και όλα αυτά, είναι που συμβάλλουν στη δέσμευσή της για έναν ισότιμο εργασιακό χώρο, χωρίς αποκλεισμούς.

photo_3.jpg

Ένα εργασιακό περιβάλλον είναι η βάση για τα πάντα. Και αυτό αφορά τόσο τους ίδιους τους εργαζόμενους όσο και την εταιρεία. Αυτό φαίνεται πως αναγνωρίζει και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θέτοντας τους ανθρώπους της ως προτεραιότητα και κάνοντάς το πράξη, μέσα από τη στρατηγική της.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-