Στον ίδιο παρονομαστή

2 months ago 20

Η εμφανής αποτυχία της Ευρωπαϊκής Ενωσης να μειώσει τις βλαβερές εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων τα τελευταία 10 χρόνια με κινητήρες βενζίνης αποτυπώνεται στη νέα έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο. Συγκεκριμένα, η επώδυνη και συστηματική στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας στα… πράσινα μοντέλα και τα οχήματα μειωμένων ρύπων μάλλον πήγε «περίπατο» και είναι πολύ κοντά στο γνωστό γνωμικό «η εγχείρηση πέτυχε, αλλά ο ασθενής απεβίωσε!» Ουσιαστικά, το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο φανερώνει με τεκμηριωμένο τρόπο ότι οι νέοι, αυστηροί κανονισμοί της Ευρώπης για τον περιορισμό των ρύπων απέτυχε παταγωδώς! Παρόλο που τα νέα μοντέλα έχουν γίνει ιδιαίτερα αποδοτικά, την τελευταία δεκαετία, παρ’ όλα αυτά η «τσιμπημένη» αύξηση του βάρους των επιβατικών οχημάτων – εξαιτίας των πρόσθετων συστημάτων ασφαλείας, της υβριδικής τεχνολογίας κ.ά. – τα έχουν καταστήσει βαρύτερα και πιο ρυπογόνα. Ενδεικτικά, οι ειδικοί αναφέρουν ότι κατά μέσο όρο τα νέα μοντέλα έχουν βαρύνει κατά 10% – από το 2011 έως το 2022!

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2024. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-