Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν κατά τη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης, ήδη κατά πρόσβαση 10.000 Έλληνες καταναλωτές έχουν εγγραφεί στη λίστα αναμονής της snappi, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της εντός των επόμενων εβδομάδων. Όπως ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος της snappi, Gabriella Kindert, αυτή την περίοδο βρίσκονται σε ανάπτυξη μια σειρά από δοκιμές προκειμένου να γίνουν οι τελικές διορθώσεις και να είναι διαθέσιμη η νέα υπηρεσία.
Η snappi είναι μια κοινοπραξία της Τράπεζας Πειραιώς (55%) και της Natech (45%), μίας ελληνικής εταιρείας που με έδρα τα Ιωάννινα, εξειδικεύεται στην ξετύλιγμα λογισμικού για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Η απόπειρα για τη δημιουργία της snappi ξεκίνησε πριν από 3 χρόνια και πλέον βρισκόμαστε κοντά στην «αφετηρία».
Η κα Kindert δεν έκρυψε ότι ο κύριος ανταγωνιστής της snappi δεν είναι άλλος από τη Revolut και ο στόχος είναι να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία, απευθυνόμενη στις Generation Z και Υ, οι οποίες έχουν δείξει ότι «αποφεύγουν» τις παραδοσιακές τράπεζες. «Όλα ξεκινούν από τον πελάτη» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα της κας Kindert, η οποία σημείωσε ότι η τάχος προσαρμογής και η εστίαση στις ανάγκες του σύγχρονου χρήστη είναι το κλειδί για την επιτυχία.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της snappi είναι ότι διαθέτει ήδη τραπεζική άδεια, ενώ σκοπεύει να προσφέρει μια σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες που δεν διαθέτουν όλες οι neobanks. Για παράδειγμα, θα προσφέρει σχετικά σύντομα αποταμιευτικούς λογαριασμούς, υπηρεσία bargain present wage later, χαμηλές προμήθειες, δυνατότητα πληρωμών από το smartphone μέσω Apple Pay και Google Pay, μεταφορά χρημάτων και μέσω IRIS, αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας του πρώτου λογαριασμού μέσα σε μόλις 5 λεπτά. Αν και η «καρδιά» της snappi είναι το app της στο smartphone του πελάτη, η νέα neobank θα προσφέρει και φυσική κάρτα, ενώ θα δημιουργήσει στο δεύτερο μισό του 2025 και το snappi hub, ένα φυσικό σημείο στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο θα χρησιμοποιείται κυρίως για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Στα πλάνα της snappi είναι η επέκταση και σε άλλες υπηρεσίες, επιπλέον και μη τραπεζικές με την κα Kindert να μη κρύβει την πρόθεση να εξελιχθεί η snappi σε ένα super app για χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και όχι μόνο.
Η snappi στοχεύει σε πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα ως το 2027 και συνολικά 1,4 εκατ. στην Ευρώπη, ενώ ο πήχης για το 2028 ανεβαίνει στο 1,9 εκατ. Όσον αφορά στα διεθνή σχέδια επέκτασης, ο στόχος είναι να επεκταθεί εκτός Ελλάδας το 2026 και ως το 2029 να έχει παρουσία σε περισσότερες από 3 χώρες. Όσον αφορά το ποιες χώρες θα είναι αυτές, δεν έχει επιπλέον διευκρινιστεί με τις σχετικές αποφάσεις να ληφθούν σε ευθέτω χρόνω.