Όσον αφορά στους εγχώριους «παίκτες» είναι πλέον προφανές ότι η σύμπραξη της Cosmote με τη Nova με την «ανταλλαγή» αθλητικού περιεχομένου έχει αποβεί επωφελής και για τις 2 πλατφόρμες δεδομένου ότι πλέον έχουν γίνει πιο ελκυστικές από πλευράς κόστους σε όσους καταναλωτές προτιμούσαν «πειρατικές» συνδρομές που είναι μεν πιο φθηνές αλλά πολύ χειρότερες από πλευράς ποιότητας.
Είναι χαρακτηριστικόν ότι η Cosmote Telekom ανακοίνωσε στα μέσα της περασμένης εβδομάδες ότι οι πελάτες της όσον αφορά στην Cosmote TV έφθασαν στο τέλος Μαρτίου 2025 τους 733.217, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για τη συνδρομητική τηλεόραση. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο, όμως, είναι η αύξηση 6,8% σε ετήσια βάση καθώς στο τέλος του α’ τριμήνου του 2024 το αντίστοιχο νούμερο ήταν στις 686.539. Αυτό σημαίνει ότι οι νέες συνδέσεις σε βάθος 12μηνου έφθασαν στις 46.678, ενώ μόνο αυτές του α’ τριμήνου της φετινής χρονιάς ανήλθαν στον διόλου ασήμαντο αριθμό των 7.623.
Η Nova δεν έχει δημοσιοποιήσει κάποια αντίστοιχα νούμερα αλλά τα στελέχη της δηλώνουν γενικώς πολύ ικανοποιημένα από την βάδιση της EON TV, όπως ονομάζεται η συνδρομητική πλατφόρμα της πρώτης, από τη στιγμή που υπεγράφη η συμφωνία συνεργασίας. Αντίστοιχα ικανοποιημένοι δηλώνουν και οι άνθρωποι της Vodafone, η οποία δεν κινείται στο χώρο των αθλητικών αλλά έχει εστιάσει σε ένα διαφορετικό, περισσότερο κινηματογραφικό κοινό, το οποίο δείχνει να ανταποκρίνεται. Όπως ισχυρή ανταπόκριση από το σινεφίλ κοινό έχει και η πλατφόρμα της Cinobo.
Οι διεθνείς «παίκτες»
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Cosmote Telekom, το ποσοστό διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα ανέρχεται στο 32%, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.
Αυτό δείχνουν να το γνωρίζουν και οι επικεφαλής των μεγάλων πλατφορμών video streaming που αρχίζουν να στρέφουν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον τους προς την ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του εξειδικευμένου Just Watch, από πλευράς διεθνών πλατφορμών streaming, η τσαρσί κινείται με σταθερά ανοδικούς ρυθμούς με το Netflix να είναι μεν πρώτο αλλά με ισχυρό ανταγωνισμό από το Prime Video της Amazon. Η τελευταία δείχνει μεν να περιμένει το λανσάρισμα και στην Ελλάδα των δορυφορικών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μέσω του Project Kuiper αλλά στο μεταξύ το Prime Video δείχνει να έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών Ελλήνων.
Το Just Watch αναφέρει στην πιο πρόσφατη διάβασμα του ότι το Netflix είναι μεν στην πρώτη θέση με 33% της κίνησης video streaming περιεχομένου που διακινείται στην Ελλάδα από διεθνείς «παίκτες» αλλά το Amazon Prime Video είναι μια ανάσα πίσω, καθώς το μερίδιο του είναι στο 31%.
Στην τρίτη θέση και με αρκετά σημαντική ασυνταιριασιά είναι το Disney+ με 15%, ποσοστό που μοιάζει μάλλον λίγο αλλά ενδεχομένως δεν περιλαμβάνει τις θεάσεις μέσω του Vodafone TV. Το Apple TV+ είναι στο 9% και πλατφόρμα Mubi που επικεντρώνεται σε μικρής διάρκειας video είναι στο 7%. Τα τελευταία χρόνια, τα μερίδια αυτά δείχνουν να παραμένουν σταθερά αλλά δεν είναι λίγοι οι παρατηρητές που εκτιμούν ότι σύντομα θα δούμε μια σειρά από προσφορές και εκπτώσεις που θα έχουν ως στόχο να αλλάξουν το υπάρχουν status quo.