Η νέα αρχική σελίδα της εφαρμογής στις τηλεοράσεις αποκτά πιο μοντέρνο σχεδιασμό, με το βασικό οψολόγιο να μετακινείται στο κέντρο της οθόνης — κίνηση που θυμίζει τον σχεδιασμό του Apple TV. Οι περιγραφές των τίτλων θα είναι πιο συνοπτικές, ενώ οι προτάσεις θα προσαρμόζονται δυναμικά στην εξηκοντάλεπτο της ημέρας και στις συνήθειες θέασης του χρήστη.
Tο Netflix επιβεβαίωσε πως η νέα σχεδίαση δίνει επίσης έμφαση σε ζωντανά γεγονότα και παιχνίδια, ιδιαίτερα για όσους χρήστες έχουν δείξει προτίμηση σε τέτοιου είδους περιεχόμενο. Η ανάπτυξη αυτή φανερώνει τις διευρυμένες φιλοδοξίες της εταιρείας πέρα από ταινίες και σειρές.
Οι ανακοινώσεις έγιναν από την Chief Product Officer, Γιούνις Κιμ, και την Chief Technology Officer, Ελίζαμπεθ Στόουν, κατά τη διάρκεια της πρώτης ψηφιακής εκδήλωσης “Product & Tech” της εταιρείας. Σύμφωνα με τη Netflix, οι πρώτες αλλαγές θα εφαρμοστούν σταδιακά τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η εισαγωγή εργαλείων αναζήτησης με υποστήριξη τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία θα δοκιμαστούν αρχικά σε κινητές συσκευές μέσω beta. Οι χρήστες θα μπορούν να αναζητούν περιεχόμενο με φυσικό λόγο, όπως για παράδειγμα: «Θέλω κάτι αστείο και αισιόδοξο».
Παράλληλα, αναμένεται και η δοκιμή μιας νέας κάθετης ροής βίντεο, στα πρότυπα του TikTok, με σύντομα αποσπάσματα από σειρές και ταινίες της πλατφόρμας, σχεδιασμένα για να ενισχύσουν την ανακάλυψη νέου περιεχομένου.
Η είδηση αυτή ήρθε λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παρουσίαση εντυπωσιακών οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, γεγονός που καθησύχασε τους επενδυτές σε μέσω οικονομικών πιέσεων. Αν και η Netflix διαβεβαιώνει ότι οι αλλαγές δεν σχετίζονται τώρα αμέσως με την παρουσίαση της νέας διαφημιστικής της στρατηγικής στις 14 Μαΐου, η χρονική συγκυρία δεν περνά απαρατήρητη.
Η νέα εποχή της Netflix φαίνεται να ξεκινά δυναμικά, εστιάζοντας τόσο στην εξατομίκευση όσο και στην τεχνολογική καινοπραγία — προσδοκώντας να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στον ασταμάτητα εξελισσόμενο κόσμο του streaming.