Το ρόστερ της F1 2025: Ποιοι είναι οι 20 οδηγοί των 10 ομάδων για τη νέα σεζόν

1 day ago 1

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ 21.12.2024 | 16:14

Τώρα που έκλεισε και τυπικά το θέμα του Σέρτζιο Πέρεζ και της Red Bull Racing, με την αντικατάσταση του Μεξικανού από τον Λίαμ Λόσον, οριστικοποιήθηκε και οι εικοσάδα των οδηγών που θα συμμετέχει το 2025 στα GP της Formula 1.

Σε αντίθεση από το 2024, που δεν άλλαξε απολύτως τίποτα στα ρόστερ των ομάδων σε σχέση με το 2023, η επόμενη σεζόν του σπορ θα έχει πληθώρα αλλαγών - καθώς μόνο δύο ομάδες, οι McLaren και Aston Martin, διατήρησαν απαράλλαχτο το οδηγικό τους δίδυμο σε σχέση με πέρσι.

Ο μεταγραφικός “πυρετός” ανέβηκε την 1η Φεβρουαρίου 2024, όταν και πυροδοτήθηκε η “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari το 2025.

Μετά από πολλούς μήνες διαβουλεύσεων, η Mercedes F1 αποφάσισε να τον αντικαταστήσει με τον μόλις 18χρονο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ενώ ο Κάρλος Σάινθ -που έχασε από τον Βρετανό τη θέση του στη Scuderia- αποφάσισε μεταξύ των πολλών του επιλογών να διαλέξει τη Williams.

Παράλληλα, ο Σέρτζιο Πέρεζ βρισκόταν από το καλοκαίρι υπ’ ατμόν στη Red Bull Racing, εξαιτίας των φτωχών του αποτελεσμάτων, κι έτσι στο μέσον του Δεκεμβρίου οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία για τη διακοπή του συμβολαίου του, που θα έληγε κανονικά στο τέλος του 2026.

Πέραν του Πέρεζ, από τις εκκινήσεις της F1 του χρόνου θα απουσιάζουν πλέον και οι Βάλτερι Μπότας, Κέβιν Μάγκνουσεν και Φράνκο Κολαπίντο - αν και ο τελευταίος με τις εξαιρετικές του εμφανίσεις έχει θέσει τις βάσεις για την επιστροφή του στο σπορ στο εγγύς μέλλον. Ο Μπότας, επίσης, συμφώνησε με τη Mercedes F1 για τη θέση του τρίτου, εφεδρικού της οδηγού.

Για πολλούς οδηγούς, ειδικά πολλούς εκ των κορυφαίων του σπορ, δεν έχει ανακοινωθεί η διάρκεια των συμβολαίων τους. Ας δούμε, λοιπόν, αναλυτικά το ρόστερ των ομάδων της Formula 1 για το 2025 και τη διάρκεια του συμβολαίου κάθε οδηγού:

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ & ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ 2025 ΚΑΙ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΟΒΛΑΙΩΝ ΤΟΥΣ

McLaren

  • Λάντο Νόρις - “Πολυετές” συμβόλαιο / Βρετανός, 25 ετών
  • Όσκαρ Πιάστρι - Μέχρι το τέλος του 2026 / Αυστραλός, 23 ετών

Ferrari

  • Σαρλ Λεκλέρ - “Πολυετές” συμβόλαιο / Μονεγάσκος, 27 ετών
  • Λιούις Χάμιλτον - “Πολυετές” συμβόλαιο / Βρετανός, 40 ετών

Red Bull

  • Μαξ Φερστάπεν - Μέχρι το τέλος του 2028 / Ολλανδός, 27 ετών
  • Λίαμ Λόσον - Μέχρι το τέλος του 2025 / Νεοζηλανδός, 22 ετών

Mercedes

  • Τζορτζ Ράσελ - Μέχρι το τέλος του 2025 / Βρετανός, 26 ετών
  • Αντρέα Κίμι Αντονέλι - Μέχρι το τέλος του 2025 / Ιταλός, 18 ετών

Aston Martin

  • Φερνάντο Αλόνσο - Τέλος του 2026 / Ισπανός, 43 ετών
  • Λανς Στρολ - “Πολυετές” συμβόλαιο / Καναδός, 26 ετών

Alpine

  • Πιέρ Γκασλί - “Πολυετές” συμβόλαιο / Γάλλος, 28 ετών
  • Τζακ Ντούχαν - Τέλος του 2025 / Αυστραλός, 21 ετών

Haas

  • Όλιβερ Μπέρμαν - “Πολυετές” συμβόλαιο / Βρετανός, 19 ετών
  • Εστεμπάν Οκόν - “Πολυετές” συμβόλαιο / Γάλλος, 28 ετών

Racing Bulls

  • Γιούκι Τσουνόντα - Μέχρι το τέλος του 2025 / Ιάπωνας, 24 ετών
  • Ισάκ Χαντζάρ - Μέχρι το τέλος του 2025 / Γάλλος, 20 ετών

Williams

  • Άλεξ Άλμπον - “Πολυετές” συμβόλαιο / Ταϊλανδός, 28 ετών
  • Κάρλος Σάινθ - “Πολυετές” συμβόλαιο / Ισπανός, 30 ετών

Sauber

  • Νίκο Χούλκενμπεργκ - “Πολυετές” συμβόλαιο / Γερμανός, 37 ετών
  • Γκαμπριέλ Μπορτολέτο - “Πολυετές” συμβόλαιο / Βραζιλιάνος, 20 ετών

Ένα πολύ εντυπωσιακό στοιχείο του ρόστερ αυτού είναι ότι του χρόνου το σπορ θα υποδεχθεί πέντε ρούκις, πέντε πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς (αν συμπεριλάβουμε και τον Όλιβερ Μπέρμαν, που ήδη έχει λάβει μέρος σε 3 GP με τη βοήθεια της Ακαδημίας της Ferrari).

Είναι η πρώτη φορά μετά από το 2015 που το σπορ υποδέχεται 5 ρούκις. Η χρονιά εκείνη περιλάμβανε το ντεμπούτο των Μαξ Φερστάπεν και Κάρλος Σάινθ, που μπήκαν ταυτόχρονα στη F1 με την Toro Rosso. Οι άλλοι τρεις ήταν ο Ουίλ Στίβενς της Marussia, ο Φελίπε Νασρ της Sauber και ο Ρομπέρτο Μέρι της ομάδας Manor.

Του χρόνου θα έχουμε τους Όλιβερ Μπέρμαν της Haas, Κίμι Αντονέλι της Mercedes, Τζακ Ντούχαν της Alpine, Γκαμπριέλ Μπορτολέτο της Sauber και Ισάν Χαντζάρ της Racing Bulls.

Και οι πέντε τους, όπως και ο Λίαμ Λόσον της Red Bull, δεν είχαν γεννηθεί όταν ο γηραιότερος εν ενεργεία οδηγός του 2025, Φερνάντο Αλόνσο, έκανε το δικό του αγωνιστικό ντεμπούτο στο σπορ - το 2001.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2024. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-